x 
Kundvagn - 0 kr

  • Kundvagnen är tom
 x 
Kundvagn - 0 kr

  • Kundvagnen är tom

Hur gör jag för att returnera en vara?

Returer skickas till Friluftsvaror Intrade AB, Agnesfridsvägen 177, 213 75 Malmö senast 30 dagar efter det att du mottagit din vara. Friluftsvaror erbjuder returfraktsedel för 79 kr för order inom Sverige under 20 kg. Läs mer i våra villkor.

Kan jag nå Friluftsvaror via telefon?

Friluftsvarors fysiska butiker har telefoner. Du hittar telefonnummer till respektive butik under Butiker. Tyvärr har personalen inte alltid möjlighet att svara, speciellt under kvällar och helger när butikerna har mycket folk. För ärenden gällande order och webbshopen vänligen använd kontaktformuläret.

Vad kostar frakten?

Fraktkostnader hittar du här. Det går alltid att granska fraktkostnaden i kassan innan din beställning slutförs.

Jag har inte fått min vara!

Leveranstiden är normalt 2-4 arbetsdagar inom Sverige till tätort. Om ditt paket dröjt mer än en vecka (5 arbetsdagar) vänligen kontrollera att du inte missat något SMS eller om aviseringen via e- post hamnat i din skräppost. Om paketet är ytterligare försenat vänligen kontakta oss via kontaktformuläret. Glöm inte att skriva ditt ordernummer för snabb hantering!

Kan jag ändra i min order?

Efter det att en order blivit hanterad (reserverad, plockad, packad eller skickad) kan en order inte längre ändras. Om du önskar att returnera en beställning vänligen kontakta oss via kontaktformuläret.

Måtten överrensstämmer inte med produktens beskrivning.

Mått i produktens beskrivning är alltid ungefärliga då de kan skilja mellan årsmodeller eller olika tillverkningstillfällen. Plus/minus 10 procent är inom ramen av vad som är en rimlig avvikelse. Om du tycker att produkten beskrivs felaktigt vänligen kontakta oss via kontaktformuläret.

Produktbilden visar fel färg!

Färger och nyansskillnader kan bero på vilken digital skärm som bilden visas på. Vissa skärmar har till exempel problem att visa en korrekt färgrymd och då kan varans färg visas felaktigt.

Klarna har skickat en faktura men jag har inte fått några varor!

Klarna skickar fakturan vanligtvis samma dag eller dagen efter som vi meddelat att varan är skickad. Ibland kan detta medföra att fakturan dyker upp på din e-post innan varan ligger på servicestationen och väntar! Fakturans förfallotid är dock minst 14 dagar så du behöver inte betala den innan varorna är levererade. Om det skulle uppstå något problem ber vi dig vänligen att ta kontakt med oss via kontaktformuläret.

Säkerhet med kvalité

Besök oss